DIARI D'UNS NENS I NENES DE P3

.................... "LES TORTUGUES"....................

Hola, som la Noa i en Pau, de la classe de "Les Tortugues".

Tenim la responsabilitat de fer una mica de resum d'algunes activitats que hem anat fent al llarg de tot el curs.

Però com que som petits, no ens en recordem de tot el que hem fet...Per això ho anirem explicant amb l'ajuda d'aquestes fotos que hem trobat a l'escola.

CARNESTOLTES

Ens agrada somiar què volem ser: pirates, pallassos, spiderman, bruixes, princeses...Per això el dia de Carnestoltes va ser especial i ens ho vam passar molt bé.

BIBLIOTECA

Ens han dit que llegir és molt important per a l'ésser humà. Així doncs, sempre que tenim ocasió anem a la biblioteca "Salvat Papasseït" i la senyoreta bibliotecària,la Margarida ens explica uns contes molt bonics.

SANT JORDI

Per Sant Jordi ( Ja ens heu vist a la web de l'escola) hem pintat uns dracs. Vam ser els primers en fer l'ofrena floral a la Mare de Déu.

EXCURSIÓ

A petits i grans ens agrada anar d'excursió. Nosaltres en fem una, només. Però és molt important. Anem a visitar la granja de "Can Ribas" i ajudem a donar el menjar als animalets. Fem tallers d'olors de plantes aromàtiques i gaudim de la natura. És molt interessant i ens ho passem molt bé. Hi vam anar el passat 11 de maig. va ser genial!